zondag 12 mei 2013

Oriëntatie (2)

De kop is er af.
Na onderlinge afspraken met mij, mijn leidinggevenden en toekomstige stagecollega's is het dan eindelijk zo ver. Mijn snuffelstage op een andere afdeling is een feit.
Voor een periode van drie maanden loop ik twee dagen per week stage op een beleidsafdeling die zich bezig houdt met cultuur, taal, onderwijs, jeugdzorg en nog meer van dat soort dingen.

Mijn stagejuf, zonder zweep, voorzag me van heel veel leesvoer, sleepte me mee naar twee overleggen en heeft voor volgende week een uitstapje met een gedeputeerde voor mij in petto. Erg leuk, erg anders.
Tot nu toe heb ik gen spijt van deze voor mij gedurfde stap, maar wat niet is, kan nog komen.

2 opmerkingen:

  1. Spijt slaan we er wel uit. Voor dergelijke gevallen neemt je stagejuf graag haar zweepje mee ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zonder nieuwe uitdagingen had je ook nooit leren lopen. En was je nooit op het idee gekomen om een caravan te kopen en met vrouw en kinders op de camping te gaan staan. Hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen