maandag 1 augustus 2011

Vakantie

Mijn vakantie is begonnen en zoals ik inmiddels wel gewend ben is het typisch weer om te werken.
De zon laat zich nauwelijks zien (alhoewel we vandaag even van de norm afwijken), de temperaturen zijn herfstachtig en de regen is goed voor de tuin.

Zaterdag heb ik mijn trainingsschema weer opgepakt en geef daarbij mijn armen, schouders en rug er flink van langs, met een stukje plyos er tussendoor.
Tot nu toe heb ik kunnen voldoen aan mijn eigen verplichting om, ongeacht het weerbeeld, een stuk te gaan fietsen.
Morgen yoga, daar heb ik totaal geen zin in, maar ja, ik test deze dagen mijn zelfdiscipline.

Ter afwisseling van de structuur, sodemieterde onze jongste dochter gisteren van een geleende ripstick. Daarbij kwetste ze haar linkerpols zodanig dat die de komende twee weken in het gips zit. Never a dull moment.

5 opmerkingen:

  1. 'De regen is goed voor de tuin'. LOL. En wat sneu voor je dochter, de vakantie is geen leuke periode om in het gips te zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er mooi uit, je nieuwe stek. Ik ben ook mijn discipline aan het testen... gestopt met roken.

    Je weblognaam, die heb ik al eerder gezien, volgens mij bij Jacob, ook een weblogger.

    Wat is een ripstick? In ieder geval wens ik je dochter sterkte..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Borg: we hebben dit jaar geen vakantieplannen, dus een gipsarm is niet echt een "belemmering". Voor haar wel, maar dat is minder erg ;)

    @ Lin: hou vol dat stoppen. En begin er niet weer mee.
    Even googelen voor de ripstick: http://www.google.nl/search?q=ripstick&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&hl=nl&tab=wi&biw=1254&bih=746

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, ik heb even gegoogled. En een ripstick ziet er levensgevaarlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als een ripstick er levensgevaarlijk uit ziet, dan is een pols in het gips nog een behoorlijke meevaller dus.

    BeantwoordenVerwijderen