zaterdag 20 augustus 2011

Vakantie (6)

Het laatste weekend van mijn zomervakantie is begonnen. Maandag wacht de werkgever weer op me.
Het weer was over het algemeen vrij triest en daardoor weinig inspirerend.
Wel erg trots op mezelf dat ik drie weken lang elke dag de door mijzelf verplicht opgelegde oefeningen heb afgewerkt. Nooit gedacht dat ik zo streng voor mezelf kon zijn.

Vandaag begint een rust-/afbouwweek met voornamelijk calorieverbrandende en/of flexibiliteitvergrotende oefeningen. Als ik dit ook weet vol te houden, dan zit een derde van het hele programma er op.

2 opmerkingen:

  1. Goed hoor ;-). Is er een reden waarom je al die oefeningen en yoga enzo doet of heb ik dat gemist?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt niks gemist, want ik heb er verder niets over verteld.
    Ik wil weer fit worden en en passant flexibeler en steviger.

    BeantwoordenVerwijderen