dinsdag 2 augustus 2011

Vakantie (2)

Vreselijk vroeg opgestaan.
Geprobeerd mij te wagen aan een yoga-sessie van anderhalf uur, maar ik ken mezelf en hield het na 12 minuten al voor gezien. Ik beloof mezelf volgende week beterschap. Ter compensatie stortte ik me op mijn buikspieren. Die zitten er nog. Wel degelijk.

De half ingestorte overkapping van het haardhout gesloopt en naar de gemeentelijke stort gebracht. Meteen een semi-omheining van ingelijste draadwerk inclusief hardhouten palen besteld, dat morgen zal worden bezorgd. Heb ik meteen weer wat te doen.

Vanavond bij hoge uitzondering de fik in de barbecue gestoken. Of de barbecue in de fik. Het is mij om het even.
En het was lekker warm vandaag. Gelukkig met de nodige afwisselende bewolking. Zeker voor herhaling vatbaar, dit weer.
Morgen weer een dag. Denk ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten