zaterdag 21 mei 2011

Twee dapperiken

Vandaag is het een week geleden dat ik Reflections of the Marionette van Two Gallants draaide. De laatste keer daarvoor moet toch al gauw zo'n twee jaar terug zijn.
De avond was er dan ook naar: in het halfduister op de bank hangen en een Palm Royale binnen handbereik. Buiten was het koud, binnen een stuk warmer.
En deze muziek is heerlijk. Vind ik althans.
Ik kon niet goed kiezen om deze versie of een live-versie te plaatsen. Toch maar deze gekozen, maar klik zeer zeker ook even deze link aan.

1 opmerking:

  1. Een aangenaam stukje muziek!
    Ongewild (waarom hebben mensen toch telkens de neiging dingen te vergelijken?) deed het me denken aan een -inmiddels flink uitgedunde- band die al sinds de 60's meedraait. Misschien door de stem, misschien door de baslijn en misschien door de combinatie met de bijna psychedelische kleuren op de pagina-achtergrond, maar bovenal door een melodielijntje wat ik hierin hoorde, moest ik sterk denken aan: http://www.youtube.com/watch?v=MYiahoYfPGk&feature=related, wat overigens geen slechte zaak is!

    BeantwoordenVerwijderen