vrijdag 27 mei 2011

Nieuwe muziek

Cake bestaat reeds twintig jaar, maar de cd Showroom of Compassion is pas het zesde album van de band.
Long Time lijkt mij de nieuwe single, aangezien er een officiƫle videoclip van bestaat. Maar mocht dat niet zo zijn, dan maakt me dat ook helemaal niets uit.
En zoals wel vaker plaats ik bij voorkeur een levende uitvoering van een nummer, vooral als die versie enigszins het aanhoren waard is.

Dit vind ik weer een pakkend nummer dat erg lang blijft hangen. Hier kan ik prettig moe van worden.



It's been a long time
Since I've seen your smiling face
It's been a long time
Since I've seen a su-uh-uh-uh-uh-uh-unny day

It's been a long time
Since you wore your pillbox hat
It's been a long time
Since we drove your Po-o-o-o-o-o-ontiac

It's been a long time
Since you gave me bu-uh-uh-uh-uh-oo-uh-uh-uh-oo-uh-oo-uh-uh-utterflies
It's been a long time
Since I seen it bu-uh-uh-uh-uh-oo-uh-uh-uh-oo-uh-oo-urning in your eyes
But I don't mind (I don't mind)
No I don't (I don't mind)
No I don't (I don't mind)
When I've got you next to me

It's been a long time

Since we tripped into this ditch
It's been a long time
Since we drank the a-ah-ah-ah-ah-ah-arsenic

It's been a long time
Since we've been insi-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-ide of this tomb
It's been a long time
Since you wore your eh-e-eh-e-eh-e-eh-e-eh-e-expensive French perfume
But I don't mind (I don't mind)
No I don't (I don't mind)
No I don't (I don't mind)
When I've got you next to me

It's been a long time
Since I've seen your smiling face
It's been a long time
Since I've seen a su-uh-uh-uh-uh-uh-unny day

2 opmerkingen:

  1. Wooooooooooowww

    Wat een mooi nummer!!! Die trompet is een tikkie jammer maar voor de rest......bijna perfect. Dit gaat zeker op cd in la voiture. Mijn dank voor uw tip is weer heel erg groot. Als u een mooi madammeke was, zou ik u kussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er wel eens bij stil gestaan dat een mooi madammeke wellicht in het geheel niet gediend is van kussen van u?

    En wat is dat toch met jouw aversie tegen
    trompetten?
    Ik vind het juist een aangename aanvulling aan het geheel, net als bij Golden Kanine.

    BeantwoordenVerwijderen