vrijdag 27 mei 2011

Aan de late kant

Vanmorgen na het douchen werd één van mijn vooroordelen weer eens bevestigd.
Het aantrekken van mijn trunk ging niet soepel (waarom heet zo'n onderbroek "slurf"? Is dit ter visualisatie van de slurf die er niet in zit?). Het stukje textiel gleed stroef over de bovenbenen en bleef daar even hangen. Een flinke ruk zette het ondergoed enigszins op z'n plek. Niet zonder pijn overigens.
Mijn rechtervoet bleef halverwege steken bij het aantrekken van wat schijnbaar mijn linkersok leek te zijn.
De riem van mijn spijkerbroek iets te hard aangetrokken en één gaatje te strak geplaatst.
En vervolgens vond ik in de dagelijkse blinde tast in mijn toilettas niet het potje wax (een noodzakelijke substantie om mijn luizenbos enigszins in een model te krijgen, dat mij "erg goed staat, beter dan die hanekam"). Het potje lag niet op z'n plek, maar was een 10 centimeter opgeschoven.

Als al deze dingen in een tijdsbestek van één spaarzame minuut plaatsvinden, dan weet ik dat ik me aan het haasten ben om de trein te halen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten