vrijdag 15 maart 2013

Sauna (2)

Afgelopen dinsdag een vrije dag nuttig besteed.
Of eigenlijk had ik een nuttige besteding bedacht, waarna ik een vrije dag opnam.
In deze volgorde werk ik de dingen af.

De Veluwse Bron in Emst mocht rekenen op de aanwezigheid van mij en mijn vrouw. Ik had er voor betaald, dus dan zal ik komen ook.
Wat een verademing met De Zwaluwhoeve in Harderwijk. In Emst geen wachtrijen bij de receptie, geen blote kont aan kont sessies in de sauna, wel mensen die hun mond houden in de sauna's (je bent er immers om te relaxen, niet om de programma's van de commerciƫle zender van de vorige avond te bespreken).
Dit hadden we eerder moeten doen.
Terwijl het vroor je in je blote kont afdrogen als je uit bad of onder de douche vandaan komt. De ijskoude dompelbaden voelden bijna warmer aan dan de vrieslucht.

Nadien kozen we niet voor een duur diner ter plekke, maar hebben we een pizza genuttigd in het knusse Ristorante Sardinia in Meppel. Ik had nog nooit in Meppel gegeten, maar ga dat zeker vaker doen, gezien de hoeveelheid restaurantje op en nabij het Kerkplein.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten