donderdag 26 april 2012

Naaktlopen

Ik had ooit een hamster. Die is al lang overleden.
Maar soms zie ik 'm nog. Dan verschijnt hij voor mij.
En dan praten we. Over van alles en nog wat.
Soms heeft hij een gekke bui en dan zegt hij dat ik me moet uitkleden.
Hahaha.
Maar dat doe ik natuurlijk niet, want het is de verschijning van een dood huisdier die ik als kronkel gebruik om de drang naakt rond te lopen, goed probeer te praten. Ik houd echter netjes de kleren aan. Het idee dat de hamster stiekem zit te gluren staat me niet aan.

Ook heb ik soms het gevoel dat er stoffige lucht door mijn aderen stroomt. Dan moeten ze hoognodig gelucht worden. Dan kan op verschillende manieren. Maar ook hierbij houd ik de kleren aan.

Een medepatiënt van de inrichting waarin ik verblijf, heeft exact hetzelfde ziektebeeld. Maar hij staat niet zo stevig in zijn schoenen als ik.

Een 34-jarige man die poedelnaakt was aangetroffen bij een basisschool in 's-Heerenbroek (Overijssel), kwam dinsdag bij de politierechter in Zwolle met een wel heel opmerkelijke verklaring.
Niemand minder dan zijn overleden hamster zou hem de opdracht hebben gegeven al zijn kleren uit te trekken.
Volgens de man toonde de verschijning van de overleden hamster zich in januari 2010 aan hem en zei dat hij zijn kleren uit moest doen.
Een getuige die langsliep op het moment dat de man zich net weer aan het aankleden was, waarschuwde de politie.
De naaktloper ontkende zijn daad niet en ging een jaar later zelfs opnieuw de fout in.
Tot twee keer toe kleedde hij zich uit in het centrum van Zwolle. Ditmaal naar eigen zeggen om ''zijn aderen te luchten''.

Tegenover de politie beweerde de man dat het naaktlopen voor hem een spel was. De rechter strafte dat spelletje dinsdag af met een week cel. Bron: nu.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten