vrijdag 6 januari 2012

Nog een keer

Op het werk mag er eigenlijk geen radio aan, maar heel stiekem hebben de rebellen toch een machientje aangezet, waar heel zacht muziek uit komt.
De enige zenders die dat kreng kan ontvangen zijn piraten, Waterstad FM en nog een paar stations die de godganse dag grijze, middelmatige meuk draaien.

Nu wil het toeval dat de DJ's van deze radioapparatuur daar enorm van genieten. Nieuwe muziek is onbekend, dus bij voorbaat niet leuk om naar te luisteren. Gelukkig hoor ik steeds meer wanklanken om mij heen en gaan er stemmen op om alsjeblieft iets anders op te zetten.

Toen ik vandaag thuis kwam van mijn werk zette ik als eerste pinguinradio.nl sinds lange tijd weer op. Ik mis KinkFM en kom er niet aan toe om naar de "opvolger" te luisteren.
De eerste muziektip die ik op de site van pinguin las was onderstaande clip.
Niets verheffends, maar wel erg pakkend. Ik ga vaker luisteren. En misschien zelfs wel een paar goedkope speakertjes kopen, zodat binnenkort nieuwe muziek uit de thin clients kan klinken.


1 opmerking:

  1. Zeer pakkend. Ligt prima in het gehoor. Blijf luisteren en zo deez' Drentsche Ooren met nieuwe bandsch bestoken.

    BeantwoordenVerwijderen