woensdag 21 augustus 2013

Suppen

Ik ben dood gegaan.
Maar wees niet ongerust, ik leef nog.

Redelijk goed voorbereid stapte ik afgelopen zondag op een ander supboard dan ik normaliter gebruik. Windkracht 4-5 in de rug met zo nu en dan een echte regenbui op de koop toe. En dat staand op een veredelde surfplank. Dat geeft niet, dat hindert niet. Het is gekkenwerk, dat geef ik toe. Maar het kan.
Maar dan wil ik wel een bord waar snelheid in zit.

Van de beloofde 33 kilometer heb ik er maar 20 gezien. En toen ging het licht een beetje uit. In Bartlehiem heb ik heel verstandig besloten van de plank te stappen en mij verder per automobiel naar Leeuwarden te laten vervoeren.
Voor mij is de Generale repetitie mislukt. Hopelijk verslind ik tijdens mijn persoonlijke finale op 4 september meer kilometers dan ik zelf voor mogelijk had gehouden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten