zaterdag 18 februari 2012

Lawine

Premier Mark Rutte heeft koningin Beatrix vrijdag laten weten dat "heel Nederland meeleeft" met de zwaargewonde prins Friso en diens familie.

Rutte praat al een hele tijd behoorlijk poep en doet dat ook nu weer.
Beatrix een beetje voorliegen. Ontslaan die man.
Ik maak onderdeel uit van "heel Nederland", maar ik leef geenszins mee met Friso en de rest van de uitvreters die bij toeval door vroegere grootspraak in het bezit zijn gekomen van miljoenen, status en inspraak.

Neen. Wie na zware sneeuwval, buiten waarschuwingen om ook nog eens buiten de piste een potje gaat skiƫn verdient geen sympathie. Dan ben je stom. Met al zijn voorgangers in de sneeuw leefde ik niet mee en nu dus ook niet.
Sterker nog, ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren als Prins Pils zijn skilaten onderbindt.

1 opmerking:

  1. Zie, dat is ook het eerste wat ik tegen mijn vader zei, toen ik thuis kwam en we naar het journaal keken. Ook wij zijn de mening toegedaan dat we nog steeds het Nederlanderschap bezitten maar ook wij leven geenszins mee met de familie die op de kosten van belastingbetalers, deze familie dus niet, let wel....deze familie doet dat dus niet,met het regeringstoestel met de gehele familie op kosten van dezelfde belastingbetalers zichzelf heerlijk wentelen in luxe en plezier terwijl in mijn directe omgeving mijn school geen geld genoeg meer krijgt om kinderen extra te kunnen helpen bij hun aangeboren leerproblemen. En in mijn directe omgeving zie ik hoe gehandicapten een enorme stap achteruit moeten doen om het leven dagelijks te houden, waarbij dergelijke luxe als vakantie allang was afgenomen.
    Ik gun de vervanger van Klaas Bruinsma uiteraard niet dat hij sterft maar voeg me ook geheel in de opvatting van Zijne Duidelijkheid KJ dat ik niets heb met hen die daar hun gelden verbrassen, men doet maar. En ik heb dus dubbel niets met dit heerschap en zijn familie (van opvreters). En ik leef dus NIET mee, heer Rutte. Mauro (en gelijken) terugsturen....dat is pas erg! En er zijn volgens mij wel wat meer Nederlanders die deze mening zijn toegedaan. Ik ben er van overtuigd dat zij de minderheid vormen, maar ze zijn er wel. Ik ben benieuwd of ons (weg)lachebekje nog steeds lacht wanneer hij op deze pagina's deze logjes zou lezen. hehehe

    BeantwoordenVerwijderen