zondag 27 november 2011

Plakhanden

Onlangs kreeg ik bij de Bodyshop een monstertje face scrub for men mee. Ofwel: een klein potje met als inhoud een substantie waarmee je het gezicht van een man kan insmeren/inwrijven om zo de dode huidcellen te verwijderen. Je kop in een bak piranha's stoppen werkt ook afdoende heb ik me laten vertellen.

Op deze lome dag en na een lange douchebeurt dacht ik, in een gekke bui, de scrub eens te gebruiken.
Resultaat: een gloeiende harses en plakkerige handen. Geprobeerd en afgekeurd.
Ik ben echt geen metroman.

3 opmerkingen:

  1. Hè, ik had jou echt wel als een metroman ingeschat! Wat een teleurstelling :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan weer reacties plaatsen, hiep hoi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben op mijn beurt weer teleurgesteld in jouw inschatting. ;)

    De vreugde van het weer kunnen reageren deel ik met je.

    BeantwoordenVerwijderen