zondag 21 april 2013

Ko-nix-huis

Componist John Ewbank heeft zich boos uitgelaten over de massale kritiek op het door hem geproduceerde Koningslied en lijkt het nummer nu te willen terugtrekken.




"Na zojuist de zoveelste nageboorte op mijn twitteraccount te hebben geblocked ben ik er dan nu echt he-le-maal klaar mee", aldus John Ewbank.
"Ik ben zelf de enige paraplu in deze zeikregen en heb besloten dat ik mij niet op deze manier laat bejegenen", laat de componist van het Koningslied weten op Facebook.
"Excuses aan hen die het met mij wel een gepast lied vonden, die bijgedragen hebben aan de totstandkoming en aan hen die mij op een nette of grappige manier hebben laten weten dat zij liever wat anders hadden gehoord, maar ik trek hierbij het Koningslied terug", vervolgt Ewbank.


Bron:nu.nl

En hierbij doe ik het voorstel om massaal te reageren op de miljoenen die we stoppen in het koningshuis.
Misschien dat prins Pils of koning Bier na alle Republikeinse commentaar dan ook eindelijk in de gaten krijgt dat een koningshuis beter af is zonder volgelingen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten