vrijdag 9 maart 2012

Welkom

Tijdens het bemannen van de/het frontoffice van onze afdeling ben ik in mijn element.

- Goedemiddag leidinggevende A. En welkom op de afdeling.
Zo, hé. Jij begroet de mensen netjes. Is dat een taak van jou?

- Ja. Daarnaast observeer en noteer ik. Ik zie alles en ik schrijf alles op wie er binnenkomt en vertrekt.
Geef je ook je goedkeuring als mensen weg gaan?

- Nee. Ik observeer en noteer slechts. Ik heb totaal geen mening, nergens over. Ik lul met iedereen mee en verspreid andermans meningen.
Dat lijkt er op. Jij komt er wel zo te horen.

- Yep. Ik heb helemaal mijn draai gevonden.

1 opmerking:

  1. Is u misschien stiekem lid geworden van het CDA of D66??? hehehe
    En dan te bedenken dat er in het echte leven mensen zijn die dit heerlijk vinden en het daadwerkelijk als hun levensdoel zien.
    Maar op deze manier blijft u uit iedere wind, zelfs de stinkende. En uit de wind bliven doet overleven.

    BeantwoordenVerwijderen